fredag 4 december 2009

Fototriss - Veckans tema bokstäver

Nu har även jag dragits med i fototriss. Vi får se hur det går och vad ni gillar mina bilder/tolkning av veckans tema som är bokstäver.

Först ut en bild jag tog i London. Det här med att läsa rätt är inte alltid så lätt :)



















Till skillnad från de svårlästa vägskyltarna så är det betydligt lättare att läsa en salig röra av bokstäver från min skärm.
























Och för att kunna skriva in det på skärmen så krävs det ju ett tangentbord. Programmering görs bäst nattetid :)

3 kommentarer:

  1. Fint. Roligt att du antar utmaningen du med :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du har lyckats bra med din Bokstavstriss.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat!
    Du får skaffa Macsom har bakgrundsbelyst tangentbord, liksom lättare att jobba nattetid då... ;-)

    SvaraRadera